Subject: Maa riigi omandisse jätmine ning lähiaadresside ja sihtotstarvete määramine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 11:49:10 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 10:57 AM
To: Jaan Rea <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Maa riigi omandisse jätmine ning lähiaadresside ja sihtotstarvete 
määramine

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Maa riigi omandisse jätmine ning lähiaadresside ja sihtotstarvete 
määramine, mis on registreeritud 23.01.2025 numbriga 2-2/29.

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.